Românii fac peste 32 milioane de vizite la mall în fiecare lună, potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management. Din totalul vizitelor, aproape 30% sunt în București.
Cele mai multe vizite, atât la nivel național, cât și în capitală, sunt făcute de către femei, care merg la mall în procent de 57%, spre deosebire de bărbați, care vizitează centrele comerciale în procent de 43%.
Din totalul celor care merg la mall, cel mai activ segment de vârstă este generația Millennials (persoane născute între 1981-1996).
Mai mult, consumatorii cu vârsta cuprinsă între 26 și 45 de ani reprezintă 53% din totalul de vizite, în timp ce Generațiile Z (18-25 ani) și X (45-55 de ani) reprezintă un procent de 23% din total, fiecare.
În 2023 sunt așteptate două livrări importante de noi centre comerciale de tip mall, proiectul Promenada Mall Craiova și Alba Iulia Mall, a cărui inaugurare a fost amânată cu un an.