Jumătate dintre antreprenori cred că media este cel mai eficient instrument de promovare

Un sfert dintre companiile din România și-au extins serviciile de promovare în timpul pandemiei. Media rămâne cel mai important canal.

Analiza Tudor Communication arată că 53% dintre antreprenori consideră promovarea media ca fiind cel mai important instrument de comunicare.

Urmează campaniile social media, solicitate de 14% dintre antreprenori, evenimente și conferințe online – 9%, creare și optimizare de website-uri – 8%.

Mai puțin solicitate sunt comunicare de criză – 3%, serviciile SEO – 3% și digital marketing – 3%.

Bugetul mediu pe care antreprenorii îl consumă pentru comunicarea lunară este de aproximativ 1000 euro.

- Publicitate -

Creștere timidă a turismului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...