5 to go se pregătește să depășească pragul de 500 de cafenele

Aproximativ 50% dintre acestea sunt situate în București

În 2023 au fost deschise sau sunt în curs de deschidere aproximativ 50 de cafenele, ceea ce înseamnă că la fiecare două zile 5 to go inaugurează o nouă locație.

Cifra de afaceri la nivel de grup a ajuns la 11.5 milioane de euro în primul trimestru al anului 2023.

Un studiu arată că notorietatea brandului este în creștere, 72% la nivel național și 93% la nivelul capitalei (față de 63% național, respectiv 90% în București înregistrate în urmă cu un an).

În plus, se remarcă un grad de cunoaștere a brandului semnificativ mai mare, de 86%, în rândul tinerilor cu vârste între 18-24 de ani.

Motivele pentru care consumatorii aleg 5 to go sunt calitatea produselor (52%), gustul (40%),  proximitatea (38%), faptul că le place brandul (37%) și prețul (32%).

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: 5 to go a fost nominalizat la European Coffee Awards

- Publicitate -

Investițiile străine directe în sectorul imobiliar și al construcțiilor au crescut

Investițiile străine directe (ISD) în sectorul imobiliar și al construcțiilor din România au crescut anul trecut cu 2,1 miliarde...

Lefties a deschis în Iulius Town Timișoara al treilea Digital Store din România

Lefties a inaugurat un magazin în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, primul proiect din România care integrează toate brandurile...