5 to go continuă planurile de extindere internațională cu Ungaria și Slovacia

În perioada următoare, 5 to go continuă planurile de expansiune și vizează deschiderea a două noi cafenele în Ungaria, ajungând la 4 unități în această țară.

Pentru începutul anului 2024 este planificată deschiderea unei filiale în Bratislava (Slovacia). țară în care brandul demarează un proiect prin care vrea să ajungă la 50 de locații într-o perioadă de 4 ani.

5 to go a atins un număr total de 500 de cafenele deschise pe plan local, dintre care 84 doar pe parcursul anului 2023, și este deja prezent cu cel puțin o locație în 105 orașe din România, acoperind astfel 40% din țară.

Compania înregistrează cea mai mare creștere de până acum în privința nivelului de vânzări, cu o cifră de afaceri care a depășit 25 milioane de euro în luna august 2023, cu 50% mai mult față de anul 2022.

Brandul românesc 5 to go a urcat pe locul 9 în topul european al lanțurilor de cafenele pentru 2022, conform clasamentului anual publicat recent de Food Service, Europe & Middle East.

CITEȘTE ȘI: TED’S Coffee la a doua cafenea din Cluj-Napoca. Investiție de 90.000 de euro

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...