Gama Nufăr, dedicată curățeniei întregii case, a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent.
Totodată, gama de produse de curățenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creștere de 23% comparativ cu 2019.
Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziționate de instituții și companii.
Atât produsele Nufăr, cât și Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieței de produse de îngrijire a locuinței, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform Nielsen.
Creșterea a venit în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanți pentru suprafețe.
În 2020, Farmec și-a îmbogățit gama de produse de curățenie cu dezinfectanți de suprafețe de tip biocid.
Anul acesta compania a decis să lanseze produse degresante sub formă de spumă.