Vânzările platformei online Farmec au înregistrat o creștere de 46% în 2019

  • Farmec dezvoltă segmentul de e-commerce și înregistrează o creștere accelerată a veniturilor generate de magazinul online.
  • Astfel, în 2019, vânzările online au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obținute în anul precedent.
  • Pentru 2020, Farmec estimează o creștere de cel puțin 25%.

„Anul 2019 a fost unul de succes în ceea ce privește rezultatele obținute de platforma online Farmec, acestea fiind în linie cu trendul ascendent al pieței de e-commerce. Numărul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstrează preferința consumatorilor români de a face cumpărături online”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.

O creștere semnificativă a fost observată și în rândul tranzacțiilor efectuate de pe telefonul mobil, numărul acestora crescând cu peste 60% în 2019, comparativ cu 2018. Această creștere a determinat compania să planifice o nouă strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicații mobile.

Cât despre metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent în creștere față de anul precedent.

Datorită noilor strategii de marketing digital în zona de e-commerce, Farmec estimează că în anul 2020 numărul mediu lunar de vizitatori va crește cu 20% și, totodată, valoarea medie a coșului de cumpărături va înregistra o creștere de circa 15%.

- Publicitate -

Tranzacții de circa 450 milioane de euro pe piața terenurilor în 2024

Piața terenurilor din România a încheiat anul 2024 cu un rezultat solid și tranzacții de aproximativ 450 milioane euro,...

Distribuitorul de carburanți JT Grup Oil achiziționează o navă de la Gazprom

Distribuitorul de carburanți JT Grup Oil a investit aproximativ 3 milioane de euro în achiziția și modernizarea celei mai...