- Farmec dezvoltă segmentul de e-commerce și înregistrează o creștere accelerată a veniturilor generate de magazinul online.
- Astfel, în 2019, vânzările online au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obținute în anul precedent.
- Pentru 2020, Farmec estimează o creștere de cel puțin 25%.
„Anul 2019 a fost unul de succes în ceea ce privește rezultatele obținute de platforma online Farmec, acestea fiind în linie cu trendul ascendent al pieței de e-commerce. Numărul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstrează preferința consumatorilor români de a face cumpărături online”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.
O creștere semnificativă a fost observată și în rândul tranzacțiilor efectuate de pe telefonul mobil, numărul acestora crescând cu peste 60% în 2019, comparativ cu 2018. Această creștere a determinat compania să planifice o nouă strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicații mobile.
Cât despre metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent în creștere față de anul precedent.
Datorită noilor strategii de marketing digital în zona de e-commerce, Farmec estimează că în anul 2020 numărul mediu lunar de vizitatori va crește cu 20% și, totodată, valoarea medie a coșului de cumpărături va înregistra o creștere de circa 15%.