Unul din cinci angajați a pierdut un call, pretinzând că dispozitivele se actualizează

21% dintre angajați au confirmat că s-au prefăcut că dispozitivele lor instalează actualizări și de aceea nu au reușit să participe la un call sau la o întâlnire.

O treime (35%) dintre angajați au spus că au întârziat într-un call din cauza actualizărilor (37% în România), arată un studiu recent comandat de Kaspersky.

Colegii lor puteau crede scuza, pentru că treceau și ei prin experiența de actualizare a unui anumit dispozitiv.

În plus, 37% dintre angajați și-au pierdut o parte din munca realizată (32% în România) sau datele nesalvate atunci când computerul sau laptop-ul au repornit după actualizare.

Unii angajați consideră că timpul de oprire al acestui dispozitiv este o oportunitate de a mai amâna puțin lucrurile pe care le au de făcut.

27% dintre respondenți recunosc (23% în România) că au instalat actualizări pentru a pierde în mod deliberat timpul la locul de muncă.

Totuși, angajaților nu le place ca munca lor să fie întreruptă, astfel încât 65% își doresc actualizări în afara programului de lucru (67% în România).

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...