Postările pe care le apreciem pe social media pot avea un efect profund asupra modului în care ne percep ceilalți.
O analiză Kaspersky arată că postările considerate derogatorii față de persoanele cu dizabilități sunt potențial cele mai dăunătoare perspectivelor de angajare (38%).
De asemenea, aproximativ 1 din 3 (34%) respondenți au declarat că partajarea postărilor de vaccinare anti-Covid ar putea afecta șansele de carieră.
Aproape jumătate dintre directori au recunoscut că au studiat profilurile online ale colegilor atunci când aceștia s-au alăturat companiei.
Alți, peste 40% dintre respondenți au spus că și ei cunosc pe cineva a cărui slujbă sau carieră a fost afectată negativ din cauza unei postări vechi pe social media.
În ciuda acestui fapt, aproape o treime dintre oameni nu și-au revizuit sau șters niciodată vechile postări de pe rețelele sociale.
Pe de altă parte, 42% dintre consumatori susțin că profilurile lor de social media nu îi reprezintă în mod autentic.
Încă 48% afirmă că alții și-ar putea forma o impresie greșită despre ei din istoricul căutărilor pe internet.
În mod îngrijorător, majoritatea (81%) tinerilor de 16-21 de ani cred în mod eronat că au control complet pentru a șterge definitiv ceva din prezența lor online.
Pornind de la această idee, Cconsumatorii din generația Z sunt cei mai predispuși să-și dorească să elimine ceva de pe conturile de socializare (86%).
Spre comparație, 75% dintre persoanele cu vârsta peste 35 de ani ar vrea să facă acest lucru.