UniCredit Bank oferă măsuri personalizate de suport clienților săi care întâmpină dificultăți. Astfel, clienții băncii pot primi în mod gratuit toate informațiile relevante cu privire la produsele și serviciile deținute și pot realiza toate operațiunile de bază într-un mod simplu, rapid și sigur prin mijloace electronice.
În același timp, UniCredit a implementat un set de măsuri menite să ajute clienții pe parcursul acestei perioade dificile, care pot presupune, în funcție de solicitarea clienților persoane fizice și de fiecare situație în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite.
În acest sens, clienții care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 – 17.00.
Pentru clienții IMM cu facilități de credit în derulare, care sunt temporar afectați de Covid-19 și vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluție, în termene scurte.
Retrageri fără comision de la bancomate
Clienții care au neapărată nevoie să retragă numerar beneficiază, începând din data de 18 martie, de retrageri gratuite la întreaga rețea națională de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu aparțin UniCredit), opțiune disponibilă tuturor clienților persoane fizice deținătoare de carduri de debit emise de bancă.
Program redus în unele sucursale
Începând cu data de 23 martie până pe 17 aprilie 2020, pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank programul de lucru cu publicul se va desfășura între orele 10:00 – 16:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30.
Restul sucursalelor băncii își vor continuă activitatea conform programului actual: între orele 09:00 – 17:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30.