Startup-ul BookTes acoperă 163 de localități din țară și 250 de instituții culturale

Profitabilitatea companiei a crescut cu 47,8% în 2022, comparativ cu anul trecut

BookTes, un startup care digitalizează operatorii de experiențe culturale și turistice va incheia anul 2022 cu o acoperire de 163 localități, 250 de instituții culturale și 1.000 de experiențe, în creștere cu 40% față de finele anului 2021.

În acest an au fost lansate noi instrumente digitale de tip bundle, cum este biletul unic, includerea între parteneri a unor muzee și destinații mai puțin cunoscute, completarea platformei cu experiențe de vizitare virtuale.

În total, pe platformă sunt disponibile 13 bilete unice digitale în 8 județe- Buzău, Iași, Prahova (Sinaia, Ploiești), Brașov, Dâmbovița (și Târgoviște), Constanța, Alba, Suceava. Peste 47% din biletele vândute în acest an au fost pentru muzee.

Platforma BookTes a reușit să atragă și clienți din afara României, un procent de 30% din totalul utilizatorilor fiind reprezentat de vizitatori internaționali.

BookTes are obiectivul de a facilita accesul publicului la cele mai interesante locuri și evenimente din România și accesul operatorilor culturali și de turism la un mijloc simplu de a gestiona promovarea, vânzarea de bilete și raportarea financiară.

În prezent, compania are o echipă de 5 persoane, acoperă 41 de județe și peste 1.000 de locuri și evenimente.

CITEȘTE ȘI: Mastercard pune micii producători agricoli pe Waze

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...