Mastercard a lansat „Piața la drum”, un proiect care fiscalizează activitatea micilor producători din zonele rurale și accesibilizează comerțul la drum.
Mai mult, prin parteneriatul cu Waze, micii producători locali beneficiază de expunere și sprijin pentru comercializarea produselor.
Folosind aplicația Waze, potențialii cumpărători pot vedea pe harta online, în timp real, toți producătorii înscriși în campanie care comercializează produse în fața casei sau grădinii.
Aceștia vor fi semnalizați printr-un pin dedicat și o scurtă prezentare, pentru a fi identificați cu ușurință direct în aplicație.
De asemenea, proiectul este promovat și prin direcționale de tip panotaj, amplasate pe stradă, în apropierea locațiilor în care se află producătorii locali.
Pentru eficientizarea tranzacțiilor, fiecare producător va beneficia de câte un POS, astfel încât posesorii de card să poată plăti electronic pentru produse.
Partenerul Mastercard pentru acest proiect este Asociația My Transylvania, a cărei activitate susține micii producători locali din România.