Dressingz a reușit să atragă o finanțare de 300.000 euro, adică peste 60% din ținta vizată, în valoare de 500.000 euro, în primele 2 săptămâni de la lansarea campaniei.
Start-up-ul urmărește să facă din moda sustenabilă circulară o normalitate și să permită consumatorilor cărora le lipsesc resursele financiare să cumpere produse de lux folosite.
Toate procesele derulate pe Dressingz sunt automatizate, permițând listarea, vânzarea și livrarea produselor cu doar câteva click-uri, de pe web sau din aplicația mobilă.
Prețurile articolelor de lux sunt reduse cu până la 90% față de prețurile de retail și sunt verificate de experți autentificatori de la Luxury Appraisal & Authentication SUA.
Piața globală de fashion second-hand a înregistrat creșteri constante în ultimii ani, fie că vorbim despre magazinele dedicate, de târguri vintage, boutique-uri sau vânzări prin intermediul social media.
Evaluată la peste USD 119 miliarde la sfârșitul anului trecut, se estimează că aceasta va crește la peste USD 218 miliarde, până în 2026.