Sportisimo va deschide un magazin în Botoşani Shopping Center

Retailerul de articole sportive Sportisimo, prezent pe piaţa locală din 2015, va deschide un nou magazin ȋn centrul comercial Botoşani Shopping Center, tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Magazinul din Botoşani va fi deschis până la finalul anului, va avea o suprafaţă de peste 800 de metri pătraţi şi va fi a 16-a unitate din România a retailerului lansat în urmă cu aproape 20 de ani în Cehia.

Dana Radoveneanu, Senior Consultant, Retail Agency: „Cu un ritm mediu de expansiune de peste cinci magazine pe an, Sportisimo este unul dintre cei mai dinamici retaileri din România. Apetitul pentru sport şi, în general, pentru mişcare este în creştere, motiv pentru care considerăm că Sportisimo va reprezenta o nouă atracţie în cadrul Botoşani Shopping Center, întărind mixul de chiriaşi al proiectului.”

Botoşani Shopping Center este cel mai mare centru comercial din Botoşani, având o suprafaţă închiriabilă de 17.000 de metri pătraţi. Inaugurat în 2011 de grupul belgian BelRom, proiectul a atras printre chiriaşi retaileri precum Carrefour, New Yorker, JYSK, Decathlon sau TXM.

Sportisimo este unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din Europa Centrală şi de Est, care comercializează atât în magazine fizice, cât şi online, o gamă largă de articole sportive și produse pentru petrecerea timpului liber, colaborând cu cei mai mari producători din acest sector la nivel mondial.

Zdeněk Morávek, Marketing Director, Sportisimo: „Sportisimo este încântat să ȋși continue expansiunea pe piața românească, prin deschiderea unei noi locații în Botoșani Shopping Center, ce va oferi o nouă experiență de cumpărături pentru vizitatori. Noul magazin va fi a 16-a locație Sportisimo în România și a 164-a în Europa, cu majoritatea locațiilor în Cehia și Slovacia.”

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...