TOM Constanța aduce noi branduri clienților, după extinderea centrului comercial. Cea mai recentă deschidere este cea a lanțului suedez de mobilier IKEA, care a inaugurat, la sfârșitul lunii iunie, cel de-al treilea centru de colectare din întreaga țară, după cele din Brașov și Timișoara.
Noul centru de colectare IKEA se întinde pe o suprafață de 942 de metri pătrați, iar de aici clienții retailerului scandinav din Constanța, dar și din județele învecinate au posibilitatea să ridice produsele comandate online. Totodată, aceștia vor avea în curând la dispoziție și puncte digitale de comandă, unde își vor putea configura mobilierul, vizualiza ansambluri de bucătării sau dormitoare, iar în viitorul apropiat, în acest pick-up point va fi inaugurat chiar și un showroom de mici dimensiuni.
Sportisimo deschide un nou magazin în august
De asemenea, din această vară, în centrul comercial va fi prezent și retailerul ceh Sportisimo. Noul magazin se va întinde pe o suprafață de 848 metri pătrați și va fi deschis clienților în luna august.
Catinvest are planuri mari pentru TOM Constanța
Grupul francez de real estate Catinvest a anunțat recent finalizarea cu succes a primei etape de extindere a centrului comercial TOM Constanța cu 3.500 metri pătrați, ca parte a planului strategic al companiei de a-și consolida poziția în regiunea de sud-est a țării. Pe termen mediu, într-o a doua etapă a strategiei de dezvoltare a TOM Constanța, Catinvest intenționează să mărească suprafața totală închiriabilă a centrului comercial cu încă 40.000 metri pătrați de spațiu de retail și pentru birouri, ce vor fi construiți pe un teren de 2,5 hectare.
Centrul comercial TOM a fost deschis în 2006, cu o suprafață totală închiriabilă de 48.000 de metri pătrați, iar după extindere această suprafață a ajuns la 51.500 metri pătrați (incluzând Carrefour, Brico Depot, Decathlon, Jysk, Lem’s, IKEA Pick-up point, Sportisimo). Cu peste 85 de magazine și o rată de ocupare de 100%, TOM Constanța înregistrează circa 5,5 milioane de vizitatori pe an.