Prezent în portofoliul Promenada Mall București încă din decembrie anul trecut, brandul românesc MURMUR a redeschis concept store-ul într-un nou spațiu, modernizat, la nivelul 1 al centrului comercial.
Magazinul MURMUR aduce o gamă largă de piese cu detalii sofisticate, incluzând body-uri, rochii de ocazii, alături de ținute office și casual. Mai mult, acesta oferă și servicii made-to-measure și ajustări, totul realizat în atelierul propriu.
Noul flagship store MURMUR este o continuare a ethosului creativ al brandului. Spațiul este o trimitere directă la liniile minimaliste, dar pline de rigoare ale pieselor vestimentare
arhitectul Bogdan Ciocodeică
Lansat în 2011 de Andreea Bădală, MURMUR este un brand românesc de lux care a cucerit vedete internaționale precum Beyoncé, Lady Gaga, Miley Cyrus și Dua Lipa. Prin acest magazin, brandul își întărește legătura cu publicul local, în completarea prezenței din SUA, Asia, Europa și a colaborărilor cu platforme online precum Farfetch.
CITEȘTE ȘI: Promenada Mall găzduiește „Creativity4Better” Opening Act
Promenada Mall găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho sau grupuri internaționale ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius.