Secom a finalizat 2019 cu o cifră de afaceri de peste 25,5 milioane euro

Secom a investit peste 3,3 milioane de euro în 2019 și și-a continuat evoluția, ajungând la o cifră de afaceri de peste 25,5 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul anterior, și o echipă de 190 de oameni dispusă la nivel național.

Principalele investiții în 2019 au vizat extinderea portofoliului cu o serie de inovații, dezvoltarea echipei prin atragerea de noi talente și îmbunătățirea competențelor funcționale și de management. Compania a continuat să investească, atât în activități de marketing, cât și în noi capabilități în zona de digital.

Anul trecut, Secom a extins și portofoliul de cosmetice prin introducerea gamei pentru bărbați Andalou Men și a gamei CannaCell sub egida brandului Andalou Naturals.

2019 a fost un an foarte bun pentru Secom, în care am așezat cărămizi solide la dezvoltarea sustenabilă a companiei. Suntem mândri de inovațiile aduse în portofoliu, de echipa Secom și avem încredere în viziunea noastră pentru următorul deceniu. Un pas important va fi 2020, care are toate premisele să fie unul reușit, în care ne așteptăm să avem o creștere de două cifre și să îmbunătățim rata profitabilității companiei”, declară Lucia Costea, CEO Secom.

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...