Bilanțul Secom după 15 ani de activitate

Secom
Magazin Secom

Secom sărbătorește primii 15 ani de activitate printr-un bilanț al reușitelor. Secom este un business antreprenorial românesc, construit de Andrei și Lucia Costea, care a reușit să evolueze de la un magazin cu profil naturist într-o companie cu o cifră de afaceri de aproape 22 milioane de euro, o echipă de 180 de oameni, un portofoliu de 470 de produse, o rețea națională de 14 magazine proprii și un Centru de Medicină Funcțională și Integrativă.

Compania se află pe locul 3 în topul celor mai mari jucători de pe piața de suplimente alimentare. 

Povestea companiei a început cu doar 10 suplimente alimentare, iar astăzi compania are un portofoliu extins de 470 de produse din 3 categorii: 300 de suplimente alimentare care acoperă toată gama de afecțiuni, 130 de cosmetice naturale cu formule inovatoare și 40 de sortimente de ceaiuri premium. 

În acești primi 15 ani, Secom a vândut 11 milioane de flacoane de suplimente alimentare.

Totodată, Secom a fost prima companie care a promovat în România conceptul de medicină integrativă, ce presupune o abordare holistică a sănătății și asocierea terapiilor alopate cu tratamente naturale, încurajând oamenii să adopte o atitudine preventivă față de sănătate, pentru a-și menține o bună calitate a vieții cât mai mult timp.

Produsele Secom sunt comercializate în rețeaua proprie, respectiv în cele 14 magazine din toate zonele țării. De asemenea, produsele Secom sunt disponibile pe www.secom.ro și în cele 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist partenere.