SAS oferă gratuit o platformă de analiză a impactului COVID-19

SAS a lansat COVID-19 Data Analytics Resource Hub, o platformă de resurse gratuite, menită să ajute companiile și populația să lupte împotriva noului coronavirus.

SAS COVID-19 Data Analytics Resource Hub oferă numeroase resurse și instrumente gratuite bazate pe analytics pentru a combate pandemia în trei etape: Reacție, Revenire și Reinventare.

Utilizatorii platformei pot monitoriza cele mai recente statistici globale și pot accesa date în timp real despre Covid-19 și soluții de analiză avansată pentru a descoperi tendințe și informații noi.

Informațiile în timp real despre Covid-19 sunt disponibile gratuit și pot fi vizualizate prin intermediul Coronavirus Dashboard Report, un instrument de vizualizare, care utilizează capabilitățile SAS de Visual Analytics și platforma SAS Viya.

Utilizatorii au posibilitatea de a transforma cele mai recente statistici în grafice și diagrame interactive, reușind să identifice locația, statusul și nivelul de răspândire a virusului oriunde pe glob.

Studiile de caz disponibile pe platformă oferă utilizatorilor o imagine de ansamblu asupra modului în care clienții și partenerii SAS utilizează soluțiile de analytics pentru a vizualiza, previziona și pentru a lua decizii informate, care vor ajuta la crearea unui prezent mai sigur și a unui viitor fără Covid-19.

Spre exemplu, centrul medical din Cleveland folosește modele predictive pentru a ajuta spitalele să planifice nevoile curente și viitoare de echipamente și medicamente, iar Institutul Robert Koch utilizează platforma de previzionare, implementată în doar câteva zile, pentru a monitoriza și optimiza resursele indispensabile precum ventilatoarele și paturile de terapie intensivă.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...