1 din 3 români renunță la interacțiunea fizică cu băncile

Potrivit unui studiu realizat de SAS, aproximativ 30% dintre românii care utilizează servicii bancare declară că vor renunța la interacțiunea fizică cu banca.

Aceștia vor continua să folosească în mod permanent serviciile digitale sau aplicația mobilă a instituției financiare.

Studiul arată că în domeniul digitalizării bancare tendințele au fost accelerate de pandemie.

În România, aproximativ 20% dintre clienți au început să folosească un serviciu digital sau o aplicație mobilă pentru prima dată în timpul pandemiei.  

Cei mai mulți respondenți români (27%) au declarat că vor înlocui complet deplasarea fizică la bancă cu serviciile digitale.

Circa 18% dintre români declară că vor utiliza concomitent serviciile digitale/aplicația mobilă și interacțiunile fizice cu reprezentanții băncii.

Potrivit studiului, băncile se bucură de succes în ceea ce privește feedback-ul din partea clienților din România.

Astfel, 28% au declarat că beneficiază de un număr mai ridicat de servicii și experiențe personalizate, comparativ cu perioada anterioară pandemiei.

20% dintre respondenți spun că se bucură de facilitățile oferite de plata contactless, iar aproximativ 16% menționează că primesc oferte personalizate și recompense regulat.

Pe de altă parte, doar 14% dintre români spun că s-au bucurat de customer service mai rapid și mai eficient.

CITEȘTE ȘI: Aproape toată rețeaua de agenții Raiffeisen Bank va opera fără casierii

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

București este pe locul secund în regiune după numărul clădirilor de birouri verzi

Aproximativ 93% dintre clădirile noi de birouri din București, construite în ultimii șapte ani, și 70% dintre clădirile mai...

De ce să alegi o firmă specializată în amenajări pentru curtea ta: 7 avantaje de luat în considerare

Amenajarea curții poate părea o sarcină simplă la prima vedere, dar procesul implică mult mai mult decât a planta...