Startup-ul healthtech SanoPass deschide o nouă rundă de finanțare și își propune să atragă 3 milioane euro pentru creștere în următorii 2 ani.
În runde anterioare, compania a atras investiții de 400.000 euro (Seed, în 2020) și 850.000 euro (rundă Bridge, în martie 2021).
Platforma de servicii și abonamente medicale și de fitness și-a dublat anul trecut cifra de afaceri, pana la 420.000 euro.
Compania și-a crescut veniturile lunare de la 15.000 euro în ianuarie 2021 până la 75.000 euro în Februarie 2022. Numărul de abonați a crescut la 50.000 in decembrie 2021.
SanoPass este o platformă românească de healthtech care unifică și digitalizează accesul la sănătate și peste 150 de săli de fitness.
În plus, asigură accesul la peste 11.000 de medici, garantând programări cu acoperire națională în maximum 48 de ore.
Abonamentele SanoPass sunt în prezent implementate în peste 140 de companii mici și medii, care oferă angajaților acces în platformă ca beneficiu extra-salarial.
Abonamentele au prețuri care încep de la 40 lei lunar pentru un pachet medical de bază.