MedLife achiziționează pachetul majoritar din platforma digitală SanoPass

MedLife anunță achiziționarea pachetului majoritar din platforma digitală SanoPass, un startup din zona de healthtech, ce oferă servicii medicale, de wellness și fitness în regim de abonament și individual.

Platforma digitală SanoPass unifică și facilitează accesul la sănătate și fitness, oferind acces în peste 1.200 de clinici private şi în peste 200 de săli de fitness din România și Republica Moldova.

Prin intermediul acestei reţele naționale de parteneri, platforma digitală asigură servicii medicale și de fitness pentru 50.000 de abonaţi.

În urma finalizării tranzacției, SanoPass va rămâne un business independent, iar echipa de management se va păstra în aceeași formulă, fondatorii Andrei Vasile și Delia Iliașa urmând să își continue activitatea și planurile de dezvoltare în cadrul afacerii.

Pentru următoarea perioadă, SanoPass vizează extinderea substanțială a echipei și a portofoliului de clienți și beneficiari, compania deservind atât abonați individuali, cât și clienți persoane juridice.

Potrivit reprezentanților companiei, platforma a înregistrat în prima jumătate a anului 2022 peste 100.000 de servicii medicale și de fitness livrate.

MedLife a anunțat în urmă cu 5 luni intrarea pe un nou segment de business, cel al serviciilor de  wellness, care completează serviciile medicale de diagnostic și tratament oferite la nivel național, prin achiziția sălilor de fitness Sweat Concept.

Grupul MedLife este operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziții în zona medicală din România, iar cu această achiziție ajunge la 46 de tranzacții.

CITEȘTE ȘI: MedLife a deschis o hiperclinică la Iași

- publicitate -