Grupul francez Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor de 12,3% în primul trimestru al anului 2023. Acestea au ajuns la 22,071 milioane de euro.
Produsele marcă proprie Carrefour au crescut puternic (+3 pct față de T1 2022), fiind votată marca preferată a retailerilor în Franța pentru al treilea an consecutiv, precum și în Belgia pentru prima dată în acest an.
S-a înregistrat și o creștere de +26% a GMV-ului în e-commerce în primul trimestru, determinată de Brazilia și Franța, dar și o dezvoltare continuă a activității de retail media.
În România, vânzările Carrefour au înregistrat cea mai mare creștere din Europa (+12,5%)
În România, Carrefour și-a menținut ritmul bun în primul trimestru al anului, în ciuda scăderii volumelor din acest sector, cu câștiguri susținute ale cotei de piață, după ce a raportat o creștere de +9,0% LFL pentru anul fiscal 2022.
Retailerul încheie primul trimestru cu 403 magazine în toate formatele la sfârșitul lunii martie 2023 – hipermarket, market și express, precum și cu prezență online cu livrare pentru întregul portofoliu de produse.