România, lider la vânzări în Europa pentru francezii de la Carrefour

Grupul francez Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor de 12,3% în primul trimestru al anului 2023. Acestea au ajuns la 22,071 milioane de euro.

Produsele marcă proprie Carrefour au crescut puternic (+3 pct față de T1 2022), fiind votată marca preferată a retailerilor în Franța pentru al treilea an consecutiv, precum și în Belgia pentru prima dată în acest an.

S-a înregistrat și o creștere de +26% a GMV-ului în e-commerce în primul trimestru, determinată de Brazilia și Franța, dar și o dezvoltare continuă a activității de retail media.

În România, vânzările Carrefour au înregistrat cea mai mare creștere din Europa (+12,5%)

În România, Carrefour și-a menținut ritmul bun în primul trimestru al anului, în ciuda scăderii volumelor din acest sector, cu câștiguri susținute ale cotei de piață, după ce a raportat o creștere de +9,0% LFL pentru anul fiscal 2022.

Retailerul încheie primul trimestru cu 403 magazine în toate formatele la sfârșitul lunii martie 2023 – hipermarket, market și express, precum și cu prezență online cu livrare pentru întregul portofoliu de produse.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Gabriela Stănică preia coordonarea activității e-commerce a Carrefour

- Publicitate -

România, la mijlocul clasamentului în ceea ce privește reglementările privind stilul de viață

România rămâne la mijlocul clasamentului în ceea ce privește reglementările privind stilul de viață, conform Nanny State Index 2025....

Paralela45 fuzionează cu Rainbow Tours, una dintre cele mai mari agenții de turism din Polonia

Paralela45 anunță fuziunea cu Rainbow Tours, una dintre cele mai mari agenții de turism din Polonia. Acordul preliminar privind...