Gabriela Stănică devine Chief Information, Data Officer și Director E-commerce al Carrefour în România.
Mutarea vine după promovarea lui Cătălin Samara ca Director Internațional al Bringo.
În noul rol, doamna Stănică va coordona activitatea de e-commerce a Carrefour, cuprinzând parteneriatul cu Bringo, magazinul online carrefour.ro și aplicația.
Gabriela Stănică are peste 15 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe IT din diferite companii.
Carrefour și-a propus să își tripleze valoarea brută a mărfurilor (GMV) în comerțul electronic până în 2026, până la 10 miliarde euro.
În același timp, compania estimează că mediul digital va contribui cu 600 milioane euro în plus la venitul său operațional din activități recurente în 2026.
În acest sens, Carrefour își va crește cu aproximativ 50% investițiile în digital între 2022-2026, cu un obiectiv anual de investiții de aproximativ 1,7 miliarde euro.
În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine.