Raiffeisen Bank lansează RaiConnect, platformă de comunicare cu clienții

Raiffeisen Bank a lansat in faza pilot o noua platforma de comunicare si interactiune cu IMM-urile si cu clientii sai Premium Persoane Fizice – RaiConnect.

Aceasta este o aplicație care asigura legatura audio-video la distanta intre clienti si responsabilii bancari dedicati.

Lansarea platformei este un pas important spre un model de business centrat pe consilierea de la distanta a clientilor, rapida si facila.

In prezent cateva sute de clienti beneficiaza de bancher personal prin RaiConnect, iar banca colecteaza opiniile in timp real, pentru a imbunatati functionalitatile acesteia.

Platforma ajuta clientii sa-si gestioneze mai usor si mai rapid situatia financiara si portofoliul de produse si servicii bancare.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...