Good2Go, un nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr, deschide prima locație în București, dintr-o serie de 15 magazine planificate până la finalul anului 2024.
În primul magazin Good2Go situat în galeria Kaufland Drumul Binelui din Berceni sunt disponibile numeroase produse cu conținut caloric scăzut și alimente fără gluten, batoane și shake-uri proteice.
Magazinul oferă și produse pentru copii, sucuri fără zahăr adăugat și biscuiți ecologici, produse non-alimentare din categoria art & craft, precum și snack-uri, înghețată, sandvișuri, smoothie-uri, băuturi răcoritoare.
Unitatea dispune de un corner 5 to Go situat în interiorul magazinului și comercializează o varietate de publicații de presă, oferind și servicii de interes general prin parteneriatele cu Eventim, Paypoint și Loteria Română.
Cu un model de business în sistem de parteneriat de operare și o investiție estimată la 1.000.000 euro pentru 2024, Good2Go vizează inaugurarea a încă 14 magazine până la finalul anului în curs.
Pe termen lung, compania urmărește deschiderea a 200 de magazine în cinci ani și atingerea cifrei de afaceri de 37 milioane euro până la finalul anului 2025.