Peste jumătate dintre magazinele online de modă vor să crească prețurile

55% dintre magazinele online de modă intenționează să crească prețurile cu 6-10% în 2022, arată o analiză GLAMI.

Este un procent de creștere mai mare decât în Cehia, dar mai mic decât în Ungaria.

Pentru retaileri, 2022 vine noi provocări de abordat, precum întârzierile în transport, în producție și creșterea costurilor, depășite de o situație geo-politică instabilă.

În 2021, vânzările online de modă în România au crescut cu aproape 26% față de 2020 și se preconizează că vor continua să crească cu 22% în 2022.

Interesant este că anul trecut românii au preferat produsele Sinsay. Acest brand a fost urmat de Nike, Adidas, Guess, Tommy Hilfiger, Gate, Trendyol, Bonprix, Reserved și Puma.

CITEȘTE ȘI: Magazinele online de bricolaj au mărit prețurile și cu până la 300%

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...