Magazinele online de bricolaj au mărit prețurile și cu până la 300%

Cea mai mare scumpire au suferit-o produsele din lemn, care au înregistrat o creștere medie de 15,8% față de aceeași perioadă a anului trecut

Conform unui raport PriceFlux, magazinele de materiale de construcții și bricolaj au mărit considerabil prețurile pentru principalele categorii de produse în 2021.

Produsele care au suferit cea mai mare scumpire au fost cele din categoria lemnului utilizat în construcții, creșterea medie înregistrată în iulie 2021 fiind de 15,8%, față de luna iulie 2020.

În cadrul acestei categorii au existat produse care s-au scumpit cu până la 300%, cum ar fi plăcile OSB sau blaturile din lemn de la anumiți producători.

Mobilierul și uneltele de grădină au suferit și ele o creștere medie de 5,8% pe fondul cererii mărite din partea consumatorilor.

Această categorie este, de asemenea, categoria cu cele mai frecvente apariții ale situației de indisponibilitate în stoc.

Alte modificări de preț semnificative au fost înregistrate de categoria vopselurilor, care a suferit scumpiri de până la 5,04%, corpurile de iluminat, cu 3,8%.

Prețul obiectelor sanitare au crescut cu 3,7%,pentru climatizare și ventilație, cu 3,6%, iar produsele din categoria gresie și faianță au înregistrat o scumpire de 3,5%.

Categoria cu cele mai mici modificări de preț a fost cea a produselor de feronerie și accesorii pentru mobilier, care a înregistrat o creștere medie a prețurilor de 0,4% în luna iulie.

Pentru această analiză, echipa PriceFlux a comparat prețurile a peste 23.000 de produse unice comercializate de 26 de magazine din România.

Categoriile din care fac parte produsele analizate sunt: materiale de construcții; lemn; electrice; corpuri de iluminat; vopsea; sanitare; gresie și faianță; scule, mașini și unelte; feronerie și grădină.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...