Mega Image anunță deschiderea celui de-al patrulea Concept Store din București, în zona Băneasa. Situat pe Șoseaua București – Ploiești, nr. 83 – 87, acesta are o suprafață de 2100 m2, fiind astfel cel mai mare magazin din rețeaua Mega Image. Noul Concept Store dispune de o parcare cu o capacitate de 400 de locuri și va avea o stație pentru încărcarea automobilelor electrice, cu loc de parcare dedicat.
Noul Concept Store din Băneasa duce la un nou nivel experiența la cumpărături, prin conceptul unic, prin design, prin soluțiile inovative de construcție, prin spațiul interior aerisit și organizat. Inspirația la cumpărături este nelimitată: noul Concept Store integrează toate conceptele speciale, deja consacrate în magazinele Mega Image Concept Store, precum Equilibrium Health & Wellness, Wine Gallery, Gusturi Românești și insula Angst, precum și întreaga sortimentație de produse congelate din magazinul AB Cool Food. Pe lângă acestea, un nou concept este inaugurat cu ocazia deschiderii magazinului – Fromagerie – care include o gamă largă de brânzeturi vrac, peste 70 de brânzeturi din România și din regiuni faimoase pentru tradiția lor în prepararea brânzeturilor.
“Prin noul Concept Store din Băneasa, care devine cel mai mare magazin din rețeaua noastră, ducem la un nou nivel confortul și experiența la cumpărături pe care le oferim clienților noștri. În același timp, noul magazin ne consolidează prezența în zona de nord a capitalei și ne permite să oferim comunității din zonă cel mai nou Concept Store. Este, de fapt, angajamentul nostru de a oferi mult mai mult decât o gamă variată de produse de calitate, accesibile, cât și de a aduce comunităților tot ce au nevoie pentru a face cumpărături într-un mod plăcut,” afirmă Vasileios Stavrou, Director General Mega Image.
„Selecția produselor în cadrul noului nostru Concept Store este unică și aduce cu adevărat inspirație. Clienții vor regăsi în magazin produse de calitate, specialități autentice prin care pot face noi descoperiri culinare. În aceasta constă, de fapt, premiera noului Concept Store din Băneasa: descoperiri spectaculoase și inspirație fără limite”, adaugă Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.
Noul magazin Mega Image din Băneasa este ușor accesibil pentru locuitorii întregii zone de nord a capitalei, precum și pentru clienții din zonele de birouri. Mai mult, acesta va dispune de cea mai recentă inovație în materie de design exterior, o fațadă dinamică bazată pe tehnologie cu leduri. Este o premieră în materie de fațade, fiind realizată dintr-un panou de dimensiunile 9 x 33 metri bazat pe tehnologia LED, o inovație a partenerului Philips.
Comunitatea din zona Băneasa va beneficia, în cadrul parcării noului magazin, și de o stație pentru încărcarea automobilelor electrice, cu loc de parcare dedicat. Este un proiect pilot, care oferă posibilitatea tuturor clienților să utilizeze o priză cu putere AC22KW, type 2 care va încărca complet un automobil electric în aproximativ 1 oră și 30 de minute.
Cu scopul îmbunătățirii permanente a experienței clienților la cumpărături, Mega Image va implementa pentru prima oară în Concept Store Băneasa noua uniformă pentru toți angajații, realizând astfel încă un pas către o interacțiune mai plăcută a clienților cu aceștia.
Pe lângă aceste soluții inovatoare și concepte speciale, clienții Mega Image Băneasa vor avea la dispoziție același mix atractiv și zone de produse cu care sunt deja familiarizați din celelalte magazine Concept Store – legume speciale și fructe exotice, zona de ready meal, zona de mezeluri și specialități internaționale. Mai mult, zona de panificație și patiserie va dispune și de un feliator de pâine, care va sta la dispoziția tuturor celor care își doresc produse proaspăt scoase din cuptor, feliate pe loc.
Mega Image îşi extinde în mod constant reţeaua de magazine, ajungând la462 de locaţii şi pătrunde astfel tot mai mult în proximitate, devenind unul din cei mai puternici jucători din retail ce se apropie din ce în ce mai mult de clienţi, pe un teritoriu familiar acestora, uşurându-le astfel modul de a-şi realiza cumpărăturile.