Ce program au marile rețele de magazine de Crăciun și Anul Nou

Marile rețele de retail au publicat programul de Crăciun și Revelion pentru magazinele din țară. Majoritatea unităților vor avea un program redus.

Astfel, în perioada 17-23 decembrie 2022, magazinele Kaufland se vor deschide între 07:00 și 08:00, cu excepția magazinul Kaufland Sibiu Mall, care se va deschide la 09:00, iar orele de închidere vor varia între 22:00 și 23:00.

Sâmbătă, 24 decembrie 2022, și sâmbătă, 31 decembrie 2022, ora deschiderii va varia între 07:00 și 07:30, excepție făcând magazinele Kaufland Sibiu Mall și Kaufland Orăștie, care se vor deschide la 08:00. Ora închiderii va varia, de asemenea, în intervalul orar 17:00 și 18:00.

Duminică, 25 decembrie 2022 (de Crăciun), și duminică, 1 ianuarie 2023 (de Anul Nou), toate magazinele Kaufland vor fi închise.

În a doua zi de Crăciun, luni, 26 decembrie 2022, și în a doua zi a Anului Nou, luni, 2 ianuarie 2023, majoritatea magazinelor vor avea program scurt – ora deschiderii va fi 09:00, iar ora închiderii va varia, în funcție de magazin, în intervalul 16:00 și 18:00.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, magazinele PENNY vor avea următorul program de funcționare: 24.12.2022: 07:00-18.00, 25.12.2022: Închis, 26.12.2022: 09.00-16.00, 31.12.2022: 07:00-18.00, 01.01.2023: Închis și 02.01.2023: 09.00-16.00.

Magazinele Lidl vor fi deschise între orele 07:00- 22:00 în ziua de 23 decembrie 2022. În data de 24 decembrie, programul va fi redus (07:00-18:00). În ziua de Crăciun și a doua zi, luni 26 decembrie, magazinele Lidl vor fi închise.

În ceea ce privește unitățile Mega Image, în 24 decembrie 2022 programul va fi între orele 07:00- 21:00, iar duminică, 25 decembrie, în ziua de Crăciun, magazinele vor fi închise. Luni, 26 decembrie 2022, programul va fi scurt (09:00-19:00).

CITEȘTE ȘI: 65% dintre oameni vor să ofere cadouri cu însemnătate de Crăciun

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...