Compania Arabesque a anunțat rebranding-ul, modernizarea și redeschiderea a altor șase noi magazine, în București, Galați, Constanța, Craiova, Pitești și Oradea, toate sub brandul MatHaus.
Cele șase noi magazine Arabesque se adaugă celui deschis anul trecut la Iași.
Cezar Rapotan, fondator și acționar principal Arabesque, a declarat că investiția reprezintă un semnal semnificativ privind susținerea pe care compania o acordă sectorului construcțiilor din România, o piață care după o perioadă de stagnare, dă semnale unui reviriment în acest an.
„Investiţia este 100% românească şi ne mândrim să susţinem dezvoltarea capitalului românesc în segmentul construcţiilor, care are potenţialul de a atrage afaceri conexe şi de a crea noi locuri de muncă”, a declarat Rapotan.
Noile magazine MatHaus au fost gândite ca un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor, ofertele fiind expuse pe o suprafaţă extinsă.
„MatHaus, brandul de retail Arabesque, este dedicat tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este magazinul oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea unei case”, a declarat omul de afaceri.