Marketplace-ul Biano, ce operează pe piața locală din 2018, aduce o nouă funcționalitate bazată pe inteligență artificială (AI), Biano Button.
Biano Button este gândit ca un tool cross-sell bazat pe AI, care să ajute magazinele partenere care poate nu ar fi avut resursele necesare pentru a-și implementa o soluție similară.
Acesta trebuie adăugat la pagina de detalii a produsului de către magazinele online.
Odată dat click pe Biano Button, vizitatorii primesc o nouă pagină de rezultate cu produse similare (numai din acel magazin online).
Scopul butonului este de a ajuta clienții cu experiența lor de cumpărare, deoarece selecția vizuală a produselor (prin similitudine) este un factor cheie pentru cumpărăturile de mobilier.
Afișarea produselor similare duce la șanse crescute de finalizare a achiziției, întrucât clientul care caută pagina de detalii despre produs este mai probabil să termine achiziția.
În viitor, va fi lansat și Biano Studio, o altă aplicație bazată pe AI, în care vizitatorii vor avea ocazia să devină „designeri de interior”.
Biano a lansat și căutarea prin imagini
Motorul de căutare a lansat și tehnologia de căutare prin imagini, în care utilizatorul încarcă o poză sau un print screen și obține rezultate exacte sau similare, bazate pe materialul vizual pe care l-a furnizat.
Tehnologia utilizată pe Biano pentru implementarea căutării prin imagini a fost dezvoltată 100% intern și este concepută ca un set de rețele neuronale complexe, capabile să analizeze fiecare imagine și să îndeplinească mai multe funcții aproape simultan.
Fiecare rețea neuronală are și rolul său – de ex. găsirea obiectului din imagine, descrierea acestuia, verificarea rezultatelor finale etc.
Motorul de căutare home & deco Biano a fost lansat inițial în Cehia, iar în prezent operează și în Slovacia, Olanda, Brazilia, Ungaria, România, Portugalia, având peste 5 milioane de produse home & deco listate pe toate platformele și mai mult de 1.200 de magazine online înregistrate.