Retailerul scandinav Marc O’Polo deschide primul magazin din România pe 12 septembrie, în București Mall-Vitan, la parter, într-un spațiu cu o suprafață de 152 mp. Magazinul va găzdui colecții vestimentare pentru femei și pentru bărbați, încălțăminte, dar și accesorii.
Membrii programului de loialitate vor beneficia de o reducere specială de 10% la achiziții în perioada 12 – 15 septembrie. Compania creează haine pentru adepții stilului casual contemporan premium, ce a transformat brandul într-unul de referință pentru segmentul pe care îl reprezintă.
Fondat la Stockholm în 1967, brandul cuprinde astăzi colecțiile Modern Casual, DENIM, Shoes și Accesorii, precum și colecțiile de licențe Marc O’Polo.
Sediul central, aflat la sud de Munchen, în Stephanskirchen, aprovizionează 2.200 de magazine, parteneri de retail și de franciză la nivel internațional.
În mai 2019, compania deținea 102 magazine proprii, alte 226 de unități mono-brand fiind operate în franciză. În plus, brandul și-a câștigat notorietate și prin intermediul partenerilor care operează magazine de tipul shop-in-store (782 unități) și multi-brand (1.004 unități).