Gradul de ocupare în centrele comerciale Plaza România și București Mall din portofoliul Anchor Grup ajunge la 99%. Investițiile grupului în cei 25 de ai de prezență în România se ridică la 550 milioane de euro.
Una dintre cele mai noi intrări în rândul brandurilor prezente în București Mall este Teilor Orange Concept. Magazinul este cel mai mare din București, cu o suprafață de aproximativ 100 mp. Teilor este prezent și în Plaza România.
Recent, Manufaktura a deschis cafenele în ambele centre comerciale, la fel și Lensa care s-a alăturat portofoliului de retail al Plaza România și, mai nou, și al București Mall.
Pandora este un alt brand care a adus un nou look magazinelor sale din cele două centre comerciale, iar Splend’or și-a îmbunătățit și magazinul din Plaza România.
Recent, și Designers Boutique, magazinul pop-up dedicat designerilor locali și produselor „made in Romania”, s-a redeschis în București Mall, aducând, în fiecare lună, vizitatorilor săi o selecție de noi designeri români.
În același timp, compania româneasă Anna Cori a finalizat procesul de renovare a magazinului său din București Mall, iar English Home, magazin home&deco, și-a extins spațiul ocupat în Plaza România.
Tot în centrul comercial din zona Lujerului, a deschis o unitate gigantul spaniol de fashion pentru copii cu o istorie de aproape un secol în industrie, Mayoral, dar și brandul Coccodrillo.
Zona de food court din Plaza România s-a extins cu noi concepte precum Noodlz, un nou restaurant cu mâncare gourmet asiatică – Lee HO – și supermarketul asiatic Go Asia.