Majoritatea fabricilor au în plan digitalizarea în următoarele 18 luni

Conform datelor Softlead de la 100 de fabrici din România, există o intenție clară de investiții în procese de transformare digitală.

Mai exact, 84.4% dintre respondenți au în plan ca până la finalul anului 2023 să demareze acțiuni de digitalizare care să îi ajute în creșterea eficienței și productivității interne.

60% dintre companiile de producție care au răspuns chestionarului nu beneficiază de o digitalizare completă a tuturor activităților și proceselor interne.

Ce tipuri de aplicații software folosesc fabricile?

În cele mai multe dintre companiile de producție care au răspuns studiulu sunt utilizate doar soluții software dedicate activității de gestiune financiar-contabilă.

15.6% au implementat aplicații complexe, cum ar fi cele de tip ERP (Enterprise Resource Planning), RPA (Robotic Process Automation) – 2.2% sau WMS (software pentru depozite) – 4.4%.

Care sunt bugetele alocate de companiile de fabrici pentru digitalizare?

Pentru următoarele 12 luni, cele mai multe dintre companiile de producție (42.2%) care au în plan digitalizarea plănuiesc să aloce sume cuprinse între 5.000 – 10.000 euro.

Un procent de 8.9% dintre fabrici au indicat disponibilitatea de a aloca bugete consistente, de peste 20.000 de euro.

CITEȘTE ȘI: Flanco a demarat patru mari proiecte de digitalizare a documentelor

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...