Clinica Trident investește 700.000 de euro în digitalizare

În anul 2020, a fost prima clinică din România care a lansat o aplicație ce digitalizează relația pacientului cu medicul stomatolog

Investițiile totale în digitalizarea Clinicilor Trident depășesc 700.000 de euro, acestea fiind menite să asigure servicii cât mai performante pentru pacienți și să contrabalanseze lipsa de personal din sistemul de sănătate.

În ultimii doi ani au fost investiți peste 400.000 de euro în digitalizarea Clinicilor Trident, iar pentru 2023 sunt bugetate investiții în valoare de 300.000 de euro. Astfel, a fost automatizat complet fluxul de informații între pacient și clinici, precum și între clinici și laboratoarele de tehnică dentară.

În 2020, Clinica Trident a lansat o aplicație proprie, disponibilă în versiune IOS și Android, cu scopul de a digitaliza complet interacțiunea dintre pacient și clinică.

Suntem prima clinică stomatologică din România care a lansat o aplicație proprie.  Am început dezvoltarea ei în 2019, însă pandemia COVID-19 a grăbit finalizarea acesteia și implementarea în cadrul clinicii. În momentul de față suntem la versiunea a doua a aplicației, îmbunătățită și cu ajutorul feedback-ului primit de la pacienții noștri, spune Dr. Florin Lăzărescu, fondatorul clinicii

Prin intermediul aplicației Trident, pacientul are acces în timp real la istoricul de costuri, planul de tratament și programul specialiștilor, își poate alege locația și medicul dorit și are opțiunea să dialogheze direct cu acesta.

Clinica Trident dispune de două locații în București, în cartierele Cotroceni și Herăstrău, oferind servicii ca implantologie, chirurgie oromaxilo-facială, cosmetică dentară, endodonție, pedodonție, parodontologie.

CITEȘTE ȘI: Finanțări de 30.000 euro pentru digitalizarea a șapte afaceri

- Publicitate -

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...