Mai Multe Lead-uri în Cadrul Târgurilor Expo printr-o Strategie de Expoziție Hibrid

Folosind abordarea corectă, expozițiile funcționează. Ele reușesc să bifeze mai multe căsuțe de marketing simultan, inclusiv awareness, generarea de clienți potențiali și accelerarea vânzărilor. O strategie hibridă de expoziție poate duce ceea ce funcționează în persoană la un cu totul alt nivel. A avea tehnologia potrivită și expertiza audio-vizuală în cadrul standurilor expozitionale este, însă, esențial.

Asemenea strategiei unui eveniment hibrid, o strategie a unei expoziții hibride valorifică acoperirea și diversitatea publicului online, folosind standul în persoană ca bază și generator de conținut. Înainte de pandemie, lipsa infrastructurii (platforme software pentru organizarea și agregarea audienței online) a limitat o astfel de comunicare. Astăzi, este posibil să te conectezi la o comunitate în creștere în afara celor patru pereți ai locației tale.

Streaming de conținut din cadrul standului fizic

Ceea ce se întâmplă în cadrul expoziției rămâne acolo, cu excepția cazului în care expozantul difuzează acele momente memorabile – un concurs de gătit, de exemplu – dincolo de stand. Câteva camere robotizate cu control de la distanță, montate deasupra standului, poate ajuta la livrarea experiențe din cadrul târgului pe Facebook, YouTube sau un alt „hub” de emisiuni. Participanții din spatele ecranelor pot comenta sau pune întrebări online, care la rândul lor pot fi afișate în cadrul standului expo.

Studiourile de difuzare din cadrul expoziției pot fi cea mai bună modalitate de a captura interviuri live. În funcție de dimensiunea standului, camerele staționare pot surprinde toate unghiurile și prim-planurile necesare ale participanților așezați confortabil pe o canapea, un scaun sau în spatele unui birou. Expozanții pot transmite fluxul live către un software de videoconferință care le permite telespectatorilor să pună întrebări. De asemenea, conținutul poate fi arhivat și urcat pe site-ul expozantului.

Uneori, telespectatorii doresc o experiență mai captivantă decât o poate oferi un prezentator staționar sau un intervievator. Camerele și echipajele portabile pot oferi mai multă spontaneitate, de exemplu, permițând personalului din cadrul standului expozițional, să se deplaseze în jurul unui produs și să evidențieze o zonă de interes ca răspuns la întrebările participanților online.

Mixarea componentelor digitale cu cele fizice

O strategie de expoziție hibrid poate îmbunătăți experiența din cadrul standului pentru participanții în direct. Prezentarea experților tehnici prin video pentru a putea prezenta și a participa la sesiuni de întrebări și răspunsuri poate oferi participanților o experiență mult mai captivantă. Asigurarea fluxului video și a calității sunetului și eficientizarea interacțiunii dintre membrii din public în direct și invitații video este crucială.

În cadrul expozițiilor comerciale hibrid, companiile pot avea atât standuri fizice, cât și cabine virtuale care se completează reciproc. Personalul din cadrul standului expo fizic sau la distanță poate monitoriza întrebările de la cabină virtuală. O cameră care schimbă periodic vizualizările cabinei în persoană (gândiți-vă la camera web) poate alimenta, astfel, conținutul cabinei virtuale.

O strategie de expoziție hibrid necesită mai mult decât plasarea tehnicienilor și echipamentelor într-un stand și transmiterea de conținut către un public virtual. Expoziția hibrid (un stand expo și streaming online din cadrul standului) oferă o înțelegere a modului de îmbinare a două experiențe diferite – intimitatea pe care o simt oamenii din cauza întâlnirilor în persoană și eficiența învățării virtuale. Este esențial un parteneriat cu o companie audiovizuală care înțelege cum să obțină rezultate critice de afaceri în ambele lumi.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...