Magazinele Praktiker se vor transforma în Brico Depot

Brico Depot continuă planul de integrare și consolidare a activității operaționale din România și începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depot.

Achiziția Praktiker consolidează poziția grupului Kingfisher pe piața locală de îmbunătățire a locuinței, devenind în prezent numărul doi în România, cu o rețea de 38 de magazine și cu oportunități de creștere pe piața locală.

Procesul de rebranding al rețelei Praktiker va fi implementat în mai multe etape și continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieței de îmbunătățire a locuinței din România.

Concentrate în jurul strategiei operaționale ONE Kingfisher, lansate în 2016, direcțiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa, în care nevoile clienților sunt puse întotdeauna pe primul loc.

În prezent, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în rețeaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja și în magazinele Praktiker.

Praktiker Arad, Brașov, Pitești, se închid

Procesul de rebranding va fi finalizat până la începutul sezonului de primăvară, astfel încât în prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera întreaga rețea din România sub brandul Brico Depôt.

Pe lângă procesul de rebranding, planul de optimizare a rețelei comerciale și eficientizare a activității operaționale include și închiderea a trei magazine Praktiker respectiv Arad, Brașov și Pitești.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...