Vânzările Brico Depot pe piața locală au crescut în primele trei luni ale anului

Vânzările Brico Depot pe piața locală au crescut în primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Mai mult, ceșterea a fost de 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019.

Creșterea vine pe fondul unei cereri puternice din partea clienților pentru majoritatea categoriilor de produse, în ciuda impactului restricțiilor comerciale legate de COVID, eliminate în luna martie.

România este a doua țară, după Polonia, unde Brico Depot înregistrează creșteri semnificative față de 2021.

Astfel, la nivelul grupului au fost înregistrate vânzări de 3,2 miliarde lire sterline, în linie cu estimările preconizate.

Vânzările online au crescut cu 164% în ultimii 3 ani, reprezentând 16% din vânzările totale ale Brico Depot. Pentru comparație, în primul trimestru din 2019, acestea reprezentau 7%.

CITEȘTE ȘI: Miele a vândut de două ori mai multe cuptoare în România față de 2020

- Publicitate -

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de autogări

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor, considerându-le nesigure, arată un sondaj...

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...