Altex preia operațiunile și toate magazinele Brico Dépôt din România

Grupul Kingfisher, companie internațională de bricolaj, a vândut operațiunile Brico Dépôt din România, către Altex, pentru o valoare a companiei de 70 milioane de euro (echivalentul a 58 milioane lire sterline) și include întreaga rețea Brico Dépôt, formată din 31 de magazine în 24 de orașe, operațiunile de distribuție, precum și sediul central din București.

Brico Dépôt România își va continua activitatea în mod obișnuit pe parcursul acestei tranziții. Finalizarea tranzacției este supusă aprobării din partea instituțiilor de reglementare din România și este estimată a se finaliza în prima jumătate a anului 2025.

Când Kingfisher a intrat în România în 2013 prin achiziția Bricostore, iar în 2017, prin integrarea Praktiker, compania și-a extins considerabil prezența. În prezent, Brico Dépôt operează 31 de magazine în 24 de orașe și o echipă de peste 2.000 de angajați.

Kingfisher este o companie internațională din domeniul bricolajului, cu peste 1.900 de magazine și peste 78.000 de angajați. Compania operează în opt țări din Europa, sub branduri de retail precum Screwfix, B&Q, Castorama, Brico Dépôt, TradePoint și Koçtaș.

CITEȘTE ȘI: Brico Depot redeschide magazinul din Băneasa

- Publicitate -

Ce cumpără și cum cumpără românii. Femeile generează aproape 60% din tranzacții

Femeile generează aproape 60% din tranzacțiile din retailul românesc, iar segmentul 35-54 de ani domină consumul prin stabilitate financiară...

Jumătate dintre tinerii români spun că au trecut prin abuz emoțional în relații

Aproape jumătate (45%) dintre tinerii români cu vârste între 14-25 de ani spun că au întâlnit abuzul emoțional în...