ING Bank anunță o serie de măsuri pentru sprijinul clienților în contextul prezent generat de pandemia COVID-19.
Pentru clienții persoane fizice cu credite de nevoi personale și imobiliare care sunt afectați în mod tranzitoriu de pandemia de COVID-19 și care solicită în mod direct măsuri de sprijin, banca va aplica amânarea plății ratelor până la 2 luni.
Durata creditului va fi extinsă în concordanță, pentru a păstra același nivel pentru ratele lunare. Clienții care au nevoie să apeleze la această opțiune trebuie să trimită un email la adresa: [email protected].
Pentru clienții persoane fizice care resimt un impact direct și de durată prin circumstanțe ca pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate, banca va încerca să găsească pentru fiecare caz în parte soluția potrivita reeșalonării creditului.
Soluții pentru companii
Pentru IMM-uri și micro-companii, banca va înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităților de finanțare a capitalului circulant, fără a fi nevoie ca ei să se prezinte la bancă.
Măsura se aplică clienților cu scadență la facilitățile de credit în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente.
ING Bank amână implemetarea unor noi comisioane
Referitor la informarea trimisă către IMM-uri în data de 11.03.2020, privind modificarea comisioanelor percepute comercianților pentru încasările la POS de la 1 aprilie 2020, ING Bank a decis amânarea cu 3 luni a implementării acestei masuri, dat fiind contextul COVID-19.
Acest comision nu afectează în niciun fel comisioanele plătite de persoanele fizice.