Froo, formatul de magazin de proximitate lansat de Grupul Żabka, a ajuns la 100 de magazine în România, la 12 luni de la intrarea pe piața locală. Astfel, confirmă ritmul accelerat de extindere și poziționarea sa în topul conceptelor emergente din retailul românesc.
Începând cu 2024, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, iar rețeaua acoperă trei orașe mari București, Pitești și Constanța, atât în zone centrale cât și în cartiere rezidențiale. Froo propune o experiență de cumpărături fresh, elegantă și funcțională, cu accent pe nevoile cotidiene.
Designul distinctiv al magazinelor, în nuanțe de verde deschis și spații aerisite, este completat de oferta Froo Bistro – cafea de calitate, hot dogi, panini, pizza și produse de patiserie. În primul an de activitate au fost vânduți peste 1 milion de hot dogi și peste peste 600.000 de cafele.
Model de business colaborativ
Prin parteneriate de afaceri, Froo oferă antreprenorilor posibilitatea de a administra propriul magazin, beneficiind de suportul complet al rețelei. În plus, comercianții independenți pot transforma magazinele existente în format Froo, accesând know-how-ul și infrastructura unui brand internațional.
Rețeaua Froo din România este susținută de DRIM Daniel Distribuție, care asigură un lanț logistic fiabil și adaptat pieței locale. Peste 80% din sortiment provine de la mărci românești, reflectând adaptarea conceptului la preferințele consumatorilor locali.