Retailerul Profi devine lant de magazine de proximitate

sursa foto: focus-energetic.ro

Drapate in negru, toate cele 107 unitati PROFI si-au incetat astazi activitatea ca magazine discount, urmand ca de maine sa se deschida in culori vii, ca magazine de proximitate.

“S-a schimbat mediul de afaceri in retail, iar granitele dintre magazinele de discount, supermarketuri si hipermarketuri au devenit tot mai incerte, fiecare dintre aceste categorii imprumutand din metodele si atractiile celorlalte, cu accent pe confort, calitate si comoditate,” a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI Rom Food.

“Schimbarea cere inovatie, iar noile magazine PROFI au acceptat provocarea si au iesit la inaintare cu un nou concept de proximitate care ofera toate aceste calitati mentinand, totodata, unele dintre cele mai mici preturi de pe piata”.

Reteaua urmeaza sa deschida cel putin 25 de noi magazine in 2012, mentinandu-si astfel pozitia din topul retailului romanesc.

Schimbarile s-au petrecut treptat pe parcursul ultimilor doi ani, iar cei care nu au vizitat magazinele PROFI in acest timp vor descoperi cu surprindere, chiar in apropierea casei, un nou tip de magazine, mai bune.

Aspectul de “magazie” a ramas de domeniul trecutului, locul lui fiind luat de un design atractiv, iar legumele si fructele, precum si produsele de panificatie si de grill sunt acum prezentate apetisant in majoritatea magazinelor PROFI, facand experienta cumparatului mai usoara si mai placuta. Pentru a asigura un plus de confort, multe dintre magazinele din intreaga tara functioneaza in regim non-stop, cu angajati cu o atitudine prietenoasa si mai bine pregatiti.

Varietatea produselor a sporit, iar gama a crescut de la 1500, la aproape 5000 de produse dintre care mai bine de 90% provin din Romania. “Ne-am epurat si ne-am reorganizat stocurile astfel incat sa venim cu adevarat in intampinarea nevoilor clientilor nostri, sustinand totodata economia romaneasca prin incurajarea cu prioritate a producatorilor locali”, a declarat Pawel Musial. “Schimbarea stocurilor s-a incheiat cu ocazia recentelor lichidari de iarna, astfel incat, incepand de maine, nu vom mai furniza decat noua sortimentatie, imbunatatita.”

Aprovizionarea magazinelor PROFI se face centralizat, prin depozitul de la Cluj, iar sistemul de fidelizare prin intermediul cardurilor PROFI permite cunoasterea nuantata a preferintelor clientilor.

Toate acestea conduc la o oferta precisa cu ajutorul careia magazinele PROFI mentin volume ridicate de vanzari chiar si in conditiile scaderii nivelului de trai. De asemenea, acest sistem permite reducerea considerabila a costurilor, astfel incat magazinele PROFI pot mentine preturile scazute si sa ofere in permanenta promotii.

- publicitate -

trebuie să citești