Freshful by eMAG a livrat aproape 30 milioane de produse în 2023

Vânzările Freshful by eMAG au crescut cu 119% în 2023, cele mai cumpărate produse fiind apa plata, pătrunjelul, bananele și ceapa verde. Anul trecut au fost plasate aproape 900.000 de comenzi.

Un client a alocat în medie un buget de 2.372 de lei în 2023 pentru cumpărături și a plasat 7,5 comenzi. În coșul de cumpărături, pentru o singură comandă, oamenii au pus până la 32 de articole.

Cea mai mare comandă a venit din partea unui client care a cumpărat 187 de articole, din șapte categorii de produse diferite, în valoare totală de peste 9.500 de lei, iar cel mai fidel client a plasat 372 de comenzi în 2023.

CITEȘTE ȘI: Mega Image preia lanțul de supermarketuri Zanfir din Vrancea

Freshful a dezvoltat funcționalitatea Add to Order, cu ajutorul căreia clienții care au uitat să pună un produs în coș pot să îl adauge și după ce comanda a fost plasată. 24% din totalul clienților activi au folosit-o anul trecut.

Intervalul orar preferat pentru plasarea comenzilor în 2023 a fost între 11:00 – 13:00, în timp ce intervalul preferat pentru primirea comenzilor a fost împărțit între 8:00 – 12:00 și 19:00 – 22:00.  

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...