evoMAG include peste 1.800 de lockere EasyBox în opțiunile de livrare

evoMAG extinde modalitățile de livrare a produselor și include peste 1.800 de lockere EasyBox în opțiunile disponibile.

Clienții evoMAG vor putea ridica produsele oricând, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele EasyBox.

În prezent, pentru produsele comandate de la evoMAG clienții pot alege între livrarea prin curier, ridicarea din showroom sau livrarea prin Glovo.

Acordul cu Glovo permite livrarea produselor în mai puțin de o oră în București și a fost extins anul acesta pentru a permite comandarea de produse cu o valoare maximă de 600 lei.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...