evoMAG, parteneriat cu Glovo pentru livrarea de produse IT&C

evoMAG intră în parteneriat cu Glovo și oferă clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate în mai puțin de o oră, fără ca aceștia să se deplaseze la showroom.

evoMAG devine astfel primul retailer IT&C care include Glovo ca soluție de livrare a produselor. Accesând aplicația, clienții din București pot comanda mii de produse vândute de retailer, cu valoare individuală de până la 350 de lei.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă a acestora.

Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stoc și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute.

- Publicitate -

Peste 200.000 de pasageri transportați de DAN AIR din Bacău în ultimul an

Compania aeriană românească DAN AIR a împlinit pe data de 11 decembrie un an de operare pe Aeroportul Internațional...

PENNY deschide magazinul din Bd. Cetății, Timișoara, al patrulea din oraș

PENNY continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Bd. Cetății, nr. 71-75. Această deschidere...