Divizia de digital marketing a Zitec, venituri de 2,25 milioane euro în 2021

Divizia de digital marketing a Zitec a generat anul trecut venituri de 2,25 milioane euro, o creștere de aproape zece ori în ultimii trei ani.

În prezent, divizia de digital marketing acoperă trei linii de business: media, creație și strategie.

În ultimii trei ani și echipa diviziei de marketing a crescut de peste trei ori, de la șase membri în 2018 la 26 în prezent.

Ca urmare a dezvoltării accelerate, în februarie 2022, Zitec a devenit Google Premier Partner.

Printre beneficiile acestuit statut se numără accesul preferențial la versiunile beta ale produselor Google specializate, suport pentru Google Ads și acces la evenimente exclusiviste.

Din portofoliul diviziei fac parte clienți din trei țări și din industrii diverse precum farma, produse electronice, electrocasnice, fashion sau FMCG.

Printre aceștia se numără Pfarma.ro, Arctic, Kärcher, ASE București, Orange Valley, iELM sau STMicroelectronics.

CITEȘTE ȘI:

Către ce au redirecționat companiile bugetul de marketing în pandemie

SAS lansează noi servicii digitale de marketing în contextul Covid-19

De la marketing în turism la magazin online pentru pasionații de DIY

Foodpanda, campanie de marketing pentru 200 de restaurante din București

Transiris a fuzionat cu agenția de marketing Retina

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...