Divizia de digital marketing a Zitec, venituri de 2,25 milioane euro în 2021

Divizia de digital marketing a Zitec a generat anul trecut venituri de 2,25 milioane euro, o creștere de aproape zece ori în ultimii trei ani.

În prezent, divizia de digital marketing acoperă trei linii de business: media, creație și strategie.

În ultimii trei ani și echipa diviziei de marketing a crescut de peste trei ori, de la șase membri în 2018 la 26 în prezent.

Ca urmare a dezvoltării accelerate, în februarie 2022, Zitec a devenit Google Premier Partner.

Printre beneficiile acestuit statut se numără accesul preferențial la versiunile beta ale produselor Google specializate, suport pentru Google Ads și acces la evenimente exclusiviste.

Din portofoliul diviziei fac parte clienți din trei țări și din industrii diverse precum farma, produse electronice, electrocasnice, fashion sau FMCG.

Printre aceștia se numără Pfarma.ro, Arctic, Kärcher, ASE București, Orange Valley, iELM sau STMicroelectronics.

CITEȘTE ȘI:

Către ce au redirecționat companiile bugetul de marketing în pandemie

SAS lansează noi servicii digitale de marketing în contextul Covid-19

De la marketing în turism la magazin online pentru pasionații de DIY

Foodpanda, campanie de marketing pentru 200 de restaurante din București

Transiris a fuzionat cu agenția de marketing Retina

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...