De la marketing în turism la magazin online pentru pasionații de DIY

Elvis Floroiu și Dan Dumitru importă și comercializează în România, pe dego.ro, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn și origami 3D, și mizează pe dorința românilor de a-și dezvolta sau a descoperi latura creativă și relaxarea în pandemie.

Magazinul online dego.ro – the hobby society, o investiție realizată în perioada stării de urgență, aduce alternative pentru petrecerea timpului în casă, indiferent de vârstă și aptitudini.

Platforma conține zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn și hârtie care se realizează manual, după instrucțiuni.  

„Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanță și campanii desfășurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerțul electronic și la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 – 80 de ani. Ceea ce a început inițial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu și am început procesele de recrutare de personal” spune Elvis Floroiu, unul dintre inițiatori.

Cei doi estimează o cifră de afaceri de 200.000 de  euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă și extinderea la nivel național a ariei de livrări.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...