Foodpanda, campanie de marketing pentru 200 de restaurante din București

Foodpanda anunță că aproximativ 200 de restaurante locale din București vor beneficia de o campanie integrată de marketing și de consultanță specializată, care să le ajute să își susțină operațiunile și angajații.

Campania #livramacasa oferă o reducere de 30% a prețului felurilor principale din meniurile a circa 200 de restaurante din București, dar și gratuitate la livrare.

Totodată, foodpanda oferă consultanță pentru restaurantele care au ales să rămână deschise în această perioadă, atât pentru alegerea meniului cu preparate pe care le pot pregăti rapid și în condiții de maximă siguranță, cât și în reorganizarea activității pentru a se adapta mai ușor la segmentul de delivery.

Arii de livrare mai mari

Foodpanda a extins ariile de livrare, astfel încât utilizatorii să poată comanda și de la restaurante aflate la distanțe mai mari, care până acum nu se aflau în zona lor de livrare, lucru posibil și datorită traficului redus. 

- Publicitate -

Gadgeturi și jucării în locul tradiționalelor haine noi de Paște

Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, iar gadgeturile, electrocasnicele, dar și jucăriile sau alte cadouri...

Beko a fabricat peste 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești

Fabrica Beko din Găești, județul Dâmbovița, cu o tradiție de peste 50 de ani, locul de origine al frigiderelor...