Bonami, un magazin online din domeniul home & deco, ce înregistra o cifră de afaceri de 55 de milioane euro în 2019, a crescut cu 10 procente în martie, peste previziunile inițiale.
Compania are sediul la Praga, a creat în ultima lună cel mai mare stoc de produse din istoria sa și a adăugat un alt spațiu de depozitare.
Cum a fost afectată compania de pandemia Covid-19
Inițial, Bonami a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare declanșării pandemiei, tendința pieței fiind aceea de creștere pe zona alimentară și farmaceutică.
Ulterior vânzările au depășit previziunile: „Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziție. De aceea se concentrează pe locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, a spus Pavel Vopařil, CEO Bonami.
În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curățare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior și mobilierul, primăvara fiind sezonul preferat pentru reînnoirea și renovarea casei.
Stoc istoric de produse
Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților, Bonami a achiziționat cel mai mare stoc de produse de până acum: peste 25.000, cu expediere imediată și peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achiziționare. P
rin comparație, un magazin mare tipic, cu mobilier și accesorii pentru casă, are mai puțin de 10.000 de produse disponibile.
De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie și cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.
Bonami este prezent în Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria și România.