Berea și fotbalul – combinația preferată a românilor. 72% dintre români urmăresc acest sport

Bărbații și tinerii între 18–25 ani sunt cei mai convinși că berea nu poate lipsi din experiența unui meci de fotbal

Românii văd berea ca parte integrantă a meciurilor de fotbal. Aproape 70% dintre respondenți spun că această băutură contribuie la experiența fotbalului, iar 65% dintre consumatorii frecvenți consideră că berea amplifică atmosfera de meci, arată analiza Reveal Marketing Research pentru Centrul de Studii despre Bere.

Bărbații (76%) și tinerii între 18–25 ani (79%) sunt cei mai convinși că berea nu poate lipsi din experiența unui meci de fotbal. Și 66% dintre femei consideră, de asemenea, că berea este parte din atmosfera meciurilor. În acest sens, românii cumpără bere de la supermarketuri – 89%, magazine de proximitate – 40%, baruri/terase – 14% și magazine online – 9%

Microbiștii preferă berea lager – 55%, berea cu arome – 36%, berea fără alcool – 33%, berea artizanală – 30%. Se remarcă un interes tot mai mare pentru berea fără alcool, în special în rândul femeilor și al celor care aleg un consum responsabil.

Fotbalul – un fenomen de masă în România

72% dintre români urmăresc meciuri de fotbal, cele mai populare competiții fiind UEFA Champions League – 65%, Campionatul Mondial/European – 62%, UEFA Europa League și Cupa României – 53% fiecare. Diferența de gen e notabilă: 86% dintre bărbați urmăresc meciuri de fotbal, față de 57% dintre femei.

CITEȘTE ȘI | Pasiunea pentru fotbal vine la Lidl

- publicitate -

articole noi